Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, April 26, 2010

Terharu.

Assalamualaikum wbt.

Terharu.
Satu perasaan yang tak dapat digambarkan.
Tak dapat di luahkan.
Faham kan?

Sebenar nya nak cerita personal sikit.
Pasal pengulam jantung yang memberi ayat menusuk jiwa dan membelah kalbu.
Itu yang jadi terharu tuh.
Ada orang meluat?
Ada saya kesah.
Aiman tak kisah.
Dah namanya personal blog.

So, kalau rasa meluat Alt+F4.
Ataupun icon pangkah kat sebelah kanan atas sekali tuh.


Okey.
Macam ni.
Tadi mesej la pengulam jantung.

"Sori sebab susahkan Bie."

Explaination dari ayat diatas seperti dibawah.
Sejak akhir-akhir nih dompet menipis.
Nak jilid thesis pun macam cukup tak cukup jek.
Salah satu jalan adalah dengan meminta dari si pengulam jantung.
Beberapa saat lepas tuh si pengulam jantung balas.

"Tak lah. Duit boleh cari. Tapi sayang tak bolehkan?"

Mak ai.
Time tuh rasa terharu gila.
Beberapa kali jugak gosok mata.
Tapi si pengulam jantung memang jiwang.
Bukan selalu.
Kadang-kadang aje.

Okey.
Fullstop.
Muka tengah blushing.
•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.

Tak kesah apa nak kata.
Yang penting happy.
Happy.
Yippi.


GigaBite:: Mood menulis dah kembali. Yuhuu.

2 comments:

alif.nun.ya.nun said...

ekekek pengulam jantung yg chumel~

MISS APPLELICIOUS said...

alahai. mmg sweet ar.
jealuos meyh.
hee. :D

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign