Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, April 12, 2010

No Strings Attached

Assalamualaikum wbt....

Kehidupan di era globalisasi yang serba teknologi ini tidak lengkap tanpa internet. Banyak saluran internet yang boleh didapati pada zaman ini seperti broadband, WiFi, StreamyX dan terbaru adalah P1 w1max.

Rangkaian internet ini adalah tanpa wayar. Atau dalam bahasa inggeris nya wireless. Sungguh menakjubkan. Rata-rata rakan-rakan saya yang menggunakan perkhidmatan P1 w1max ini mengatakan ia tidak menghampakan. Niat di hati mahu pasang satu, namun tidak mengizinkan kerana kawasan rumah saya belum lagi diliputi rangkaiannya.

P1 w1max memang menepati kriteria seseorang yang suka surf internet pada bila-bila masa sahaja. Jadi saya mengesyorkan kepada sesiapa yang masih tercari-cari lagi apakah rangkaian internet terbaik yang patut di pasang, pilihlah P1 w1max.

Iklan pertama P1 w1max yang tersiar di televisyen begitu kontroversi. Sehingga ia tidak lagi di siarkan. Sungguh lucu. Saya suka iklan itu. Bila mengimbau kembali ikan itu, telinga saya masih terngiang-ngiang pertanyaan pengantin perempuan kepada pengantin lelaki "dah potong?" Pengantin lelaki menjawap "Of course..." dengan muka yang begitu selamba. (bukan lucah okey!)


Sudah potong??


So, apa kata kita bertukar ke rangkaian internet P1 w1max ini yang tiada wayar. Jangan fikir lama-lama nanti kita akan merana.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers