Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Thursday, April 29, 2010

ASRAMADANA vs ADAMAYA

Assalamualaikum wbt.

Lamanya menghilang.
Maaf lah yek.
Internet tiada.
Sebab bertukar dari broadband ke streamyx.
So, take time sikit.

Sekarang tengah buat come back.
Ops, macam artis pulak.

Okey.
Berbalik pada tajuk kat atas tuh.
Dua-dua cerita yang tengah hot kat TV3 sekarang nih.
Dua-dua saya tengok.
Dan yang paling nampak dua-dua cerita pasal cinta obses seorang lelaki pada seorang wanita yang dia sayang.
ADAMAYA--> Cinta Dani pada Maya selama lebih 5 tahun yang tak pernah berubah.
ASMARADANA--> Cinta Amran pada Zizah selama lebih 5 tahun juga yang jugak tak pernah berubah.
Sama kan.
Walau pun sama tetap suka tengok.
Tapi kan...........takut sama lelaki yang obses sama cinta macam dua-dua cerita tuh.
Gerun.

Setiap manusia ada takdir masing.
Kenapa dua-dua lelaki tuh macam tak nak terima takdir tuh ek?
Dalam realiti hidup ada ke macam tuh?
Owh, saya ngaku ada.
Dari pengalaman.
Bukan saya.
Tapi seseorang yang rapat dengan saya.

Tak tenang selagi tak tahu apakah pengakhiran kedua-dua cerita ini.
Tak sabar nak tahu pengakhirnya.

GigaBite:: Apa pendapat bloggers kalau lelaki macam tuh? (T__T)

3 comments:

I n n z said...

argh !
tak suke dani.
kaco rumah tangga org jeh.
hesh ~

KuZ said...

betul tu..dani x boleh terima takdir

mrs.edy said...

yunk..my mum mnt giler 2 cite ni...blh melekat dpn tv..xpenah miss..dia susah nk mnt drama or ape2 rncngan kt tv taw..mybe cite best sgt..

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign