Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Thursday, April 15, 2010

Menunggu kucing bertanduk or manusia bertanduk??

Assalamualaikum wbt....

Selalu kita mendengar pepatah seperti menunggu kucing bertanduk. Apakah maksud pepatah ini? Pepatah ini bermaksud menunggu sesuatu yang takkan terjadi. So, tak payah la gatal-gatal nak tunggu lagi. Memang takkan terjadi.

Tapi kalau nak ubah pepatah nih jadik seperti menunggu manusia bertanduk boleh tak? Sebab rasa nya sama jek macam kucing. Manusia pun mana boleh bertanduk. Tapi dalam gambar kat bawah nih manusia bertanduk. So, kalo ade orang bagi pepatah tuh kat korang, korang bagi gambar nih sebagai proof yang manusia ade dah yang sudah tumbuh tanduk.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tengok tuh. Kan dah cakap. Dah tumbuh tanduk dah.


Macam nih ke kalau kucing bertanduk?
Senang la macam tuh kalau nak bawak g mana-mana.
Sebab ade cangkuk tuh.
Huish, zalim.


4 comments:

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

nice.. hehhe, susah tu nak amek gmbo mcm niii :)

Nick Irfan said...

heheeh lawak la entry ni ape2pun tanduk tiruan boleh la kot? heehe

From The News said...

hahaha cantek..memang menggelikan hati..

lawak siot!

ismi:nauratul nadiah said...

comel kalau kucing de tnduk cmtu..
boleh sangkut2..hehe;p

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign