Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Sunday, April 4, 2010

Saya letih, penat, sakit kepala dan bla bla bla....

Assalamualaikum wbt......


Letih dan penat sampai tertido kat gitar...


Rasanya dah lama tak update dengan cerita-cerita baru kan...
Bukan tak nak update tapi saya sangat-sangat-sangat sibuk menyiapkan penulisan Projek Sarjana Muda saya...
Saya dah penat....
Saya dah letih.....
Bila semua nih nak berakhir??
Hari nih saya kena serangan sakit kepala yang melampau...
Sampai meleleh-leleh air mata saya....
Macam mana lah saya nak teruskan buat kerja...
Masa taip post nih pun masih sakit kepala lagi....
Tapi malam nih saya kena teruskanb menulis walau sakit kepala...
Kalau tak, sampai bila pun thesis saya tuh tak siap-siap jugak....


Kalau sesiapa ada petua nak elokkan sakit kepala dengan cepat tolong bagitau okey....
Saya amat hargainya....


GigaBite:: Sakit kepala tak semestinya akan putus harapan untuk menjalankan kerja.. Yeah!!!!

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign