Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Sunday, March 21, 2010

Meniti Bulan Terakhir Di Sini....


Assalamualaikum wbt....

Entri yang berbunyi sedih... Okey... Nasib baik tak boleh selitkan lagu sedih kat entri nih... Kalau boleh dah lama da.. Ke memang boleh buat tapi saya tak tahu nak buat macam mana? Ketinggalan zaman plak..

4 tahun berada di sini... UTM... Terasa masa berlalu begitu pantas sekali... Dulu masa mula-mula masuk, macam rusa masuk bandar... Terpinga-pinga... Macam tak percaya pun ada jugak... Yelah.. Siapa lah saya untuk pergi sejauh ini... Uhuuu.... cess.. merendah diri pulak...

Saya nak imbas kembali memori 4 tahun lepas... Erk.. Dah 4 tahun??? sambil gosok-gosok mata... Kat bawah nih gambar masa 1st year... Gila skema ar... 

Cari cepat mana saya.. he3.

Nih masa minggu orientasi... Pokok yang ditanam dah besar tau...

Masa 1st year nih belajar main-main jek... Sampai kena marah... huhhuu... Tapi bila masuk 2nd sem, tak ingat momentum mana datangnya.... Alhamdulillah berjaya akhirnya.. pssst, rahsia...

Okey, 2nd year plak... Cari-cari gambar, dapat gambar nih... Nih gambar 2nd year nyer....

Nih gmbr masa handle MPG untuk senior... dah pandai melaram nih...

Bersama dengan Penasihat Akademik kami.. En Sam.. :)

Masuk 3rd year, dah kira senior lah sangat time nih... Masa tahun 3 nih rasanya dah tak berada di awang-awangan lagi lar... Masing-masing makin advanced saat nih... Rupa pun dah berubah.. Tengok lah kad matrix dengan gambar sekarang... Berbeza, memang berbeza....

betul ke nih gambar masa 3rd year?? 

Bila lepas Latihan Industri, bergelar lah pelajar tahun 4 ataupun dikenali sebagai pelajar tahun akhir... Erk.. Tahun akhir... Cepat nya masa berlalu... Okey.. Saya percaya.. Ini bukan mimpi okey... Gambar kat bawah nih masa pergi Global Outreach Programme ke Bangkok, Thailand... Tengo-tengok.. Berbeza kan? Wahh.. Semua dah besar-besar.... Gembira!!!

Sweet-sweet muka semua...

Bukti kami di Thailand.. hehehe...

4 tahun sudah berlalu.... Tinggal lebih kurang sebulan sahaja lagi nak beredar dari tempat yang banyak mengajar saya bukan dari segi pelajaran sahaja malah dari segi kehidupan juga... Semoga hidup kita selepas ini akan menjadi lebih baik... Berdoa agar kawan-kawan saya beroleh kerja yang baik-baik, mendapat suami atau isteri yang soleh dan solehah, dan semoga kenangan kita bersama tak luput dari ingatan.... Jangan lah kalian melupakan saya....

GigaBite:: Tiba-tiba rasa sedih pulak.... Haish... 

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers