Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, May 31, 2010

Botol lada hitam yang lucah!

Assalamualaikum wbt.

**Pertama sekali, ini bukan blog lucah okey! Sekadar suka-suka sahaja nak kongsi gambar nih.


Hahaha. Tajuk sangat bikin kontroversi. Mintak maaf la yek kerana telah lama menyepi. Pergi menenangkan diri di Kota Kuala Lumpur. Orang pergi bercuti dekat tempat yang aman damai saya pulak sebaliknya kan. Pelik tapi benar. Sebenarnya nak lapang kan fikiran aje. Pastuh akak ajak shopping lak tuh. Lagi lar best bila dia belanja. Tu yang pergi. Kalau tak lebih baik duduk rumah.


Okey. Berbalik pada tajuk kita lar ek. First time tengok botol lada tuh macam comel. Masa tuh kami jenjalan dekat ROMANTIKA. Dekat Selayang. Bagi penggemar barang-barang perhiasan ala-ala inggeris mesti tahu tempat nih. Saya pun suka ke sini. Tengok bunga. Tengok barang-barang hantaran. Syok. Tapi nih first time terserempak dengan benda pelik tapi benar nih.


Nak tengok gambar dia? Tak payah lar. Hahaha. Tapi saya bukan otak 'BIRU' okey. Mula-mula tak da lah saya terfikir macam tuh sekali. 3 4 kali pandang. Haish macam lucah lak. Okey lah saya bagi tengok jugak lah. But jangan fikir saya bukan-bukan okey.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Jangan kasi tengok budak bawah umur okey.
Eh tak da pe pun.
Abstrak kan.
Unik.
Haish.



Hahaha. Kan dah kata. Jangan fikir bukan-bukan wahai bloggers kat luar sana. Mahupun berimaginasi sesuatu yang teruk, jangan sekali!


GigaBite:: Tidak akan bertanggungjawab untuk sebarang masalah yang timbul. Hanya untuk tontonan mata TAPI bukan batin. Ahakz.

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers