Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Tuesday, June 1, 2010

Saya kehilangan dia hari ini 1 JUN 2010.

Assalamualaikum wbt.



Tak banyak yang nak tulis kat entri nih. Sebab tengah bersedih sangat. Tedi, tolong saya. Saya kehilangan Tom. Uwaaaa. Bangun-bangun pagi jek Ibu cakap Tom dah tak ada. Terus mengalir air mata saya. Tak sanggup saya nak tengok mayat Tom. Tak sampai sebulan dia duduk dengan saya. Ini angkara kucing jantan gemuk yang duk gatal nak main dengan Tom lar nih. Eee, kalau saya dapat kucing jantan nih saya pulak yang kerjakan dia. Budak Tom tuh baru usia 3 bulan. Mane boleh ajak berumahtangga lagi. Dia kecik lagi. Kesian sangat kat dia mati dalam keadaan yang macam tuh. Dah Tom tak mau dia pergi cakar-cakar badan Tom. Kesian Tom. Sayang sangat-sangat dekat Tom. Tak ada yang boleh ganti Tom. Uwaaa. Nangis lagi.


R.I.P my dearest TOM. I will always remember you TOM.

4 comments:

nabilah_2908 said...

alahai...kesiannya dia...lumrah kehidupan..yang hidup pasti kn mati..dah...tak mo sedih2 lagi yupp... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KANTOI

AROL DSHW said...

bersabarlah yeah! arol pun pernah rasa perasaan nie jugak. 2 kali tau dalam masa sebulan. sedih sangat-sangat. mmg susah nak lupakan. ambil masa yang agak lama untuk kembali pulih seperti biasa.

baca entri nie, KEJAM! arol nak menangis tengok gambar2 nie. :'(
http://arolpunyeblog.blogspot.com/2010/06/betina-sial-yang-kejam-nak-menangis.html

sI tEDI said...

Masya-Allah,
kesihan Tom.

Tak pe aqma, kamu sudah bawa dia balik ke rumah, dia sudah cukup bersyukur.

Tak pe, jadikan pengajaran.

R.I.P ToM!

cik elina said...

alaa..
kesiannya tom..
T_T

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign