Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Wednesday, June 23, 2010

Tag. Hohoho.

Assalamualaikum wbt.



Alamak kena tag. hukhuk. Tag lama pun tak buat lagi. Lepas nih setel tag lama tuh sementara ada mood rajin sikit nih. Tag dari ladybird eh silap, dari ThePlasticBird yang tak berapa nak plastik sangat. Tak tahu lar plastik ke sangat sebab tak dapat nak pegang. Sebab dia berada kat alam maya jek. hukhuk. Merapu merepek sudah.


Alamak, tag dia suruh cerita pasal 30 fakta tentang diri anda. Kalau saya tulis auta pun bukan sesape tahu kan. Alamatnya 30 fakta tentang diri saya akan menjadi benda yang merepek merapu dalam hidup la jawabnya.



Okey-okey, mari berfikir ketat-ketat lepas makan nasi lemak.





1. Anak nombor 10 daripada 8 adik beradik. (ha, fikir jangan tak fikir.)


2. Masa zaman sekolah dulu-dulu kawan panggil saya MEK. (Ada rahsia di sebalik nama itu.)


3. Baru lepas abes degree. Ingat nak sambung Master. Tapi tak habis fikir lagi.


4. Masa tadika, sangat comel. rambut kerinting dan chubby sket.


5. Tak kenal kasut sendiri masa tadika walaupun Ibu dah tulis kat belakang tapak. Terpaksa tunggu orang lain ambil kasut diaorang dulu. Then kalau tak da sesape ambil kasut tuh, tuh lah kasut saya.


6. Masa umur 6 tahun pernah jatuh sampai dahi terkoyak. Then sampai sekarang rambut tak tumbuh kat situ.


7. Sangat-sangat teramat suka dengan nombor 7!


8. Bakal memasuki umur 23 tahun tak lama lagi. 10 julai nanti. Jangan lupa wish tau


9. 9 tahun dah hubungan saya dengan pengulam jantung tahun nih. Cukup sepuluh tahun bersatu lah kami. BERSATU!!


10. 10 JULAI 1987!!! Hari kelahiran saya.


11. Paling lama menerima susu gantung. Tak yah la cakap berapa lama. Tapi memang paling lama. Sebab pernah cakap dekat akak sepupu, sampai dia sendiri tak percaya. Alamak malu lar.


12. Sangat suka warna coklat. Hampir semua baju kaler coklat.


13. Tak pernah dapat bunga sejak 9 tahun kenal dengan pengulam jantung.



14. Bakal konvokesyen pada bulan september nanti.



15. Nak Honda Stream bila dah dapat kerja nanti. Honda Stream warna putih.



16. Ada sebuah kereta kancil warna merah. Banyak berjasa kereta tuh. Tak pernah lagi accident tapi pernah langgar tembok. Mintak-mintak di jauhkan.



17. Seseorang yang sangat sensitif. Serius!



18. Kalau boleh nak tolong semua orang di sekeliling tapi tak mampu.



19. Nak ada rumah banglo dengan pengulam jantung. Lepas tuh ada anak-anak yang comel-comel.



20. Seseorang yang sangat-sangat teramat manja!



21. Sekolah dan masuk universiti kat Johor. Tapi matrikulasi kat Nogori Sembilan.



22. Seorang yang sangat suka baca dan kumpul novel.



23. Mempunyai koleksi teddy bear yang banyak. Tak sempat nak kira.



24. Kasut dan handbeg memang tak boleh di pisahkan dari saya.



25. Nyawa Ibu. Kat mana ada Ibu, kat situlah ada saya.



26. Blog ibarat diari atau tempat meluahkan masalah.



27. SINGLE but NOT AVAILABLE. SORRY!!!



28. Nak kahwin la. Tunggu~~



29. Simple person but NICE one.



30. Menghabiskan setengah jam untuk tulis fakta-fakta auta kat atas. Hahahaha.




Oleh sebab saya tak mahu menyusah kan orang. Saya tak tag orang. Sesiapa rasa nak buat sila kan.

1 comment:

sI tEDI said...

kenapa umur baru 23??

kenapa aku lebih tua?/

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign