Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Friday, May 14, 2010

Bilakah masa yang sesuai untuk cashout NUFFNANG?

Assalamualaikum wbt.


Hai you all. Nak tanya you all nih. Bila ek you all rasa masa yang sesuwai gitu untuk cashout NUFFY? Pastu you all gtau kat I dalam jangka masa berapa lama I boleh dapat cek tuh?

**Iyerk. Rasa macam gedik pulak. Macam gitu-gitu aje. Okey. Bertukar.


Ehem-ehem.

Ha, kengkawan. Korang. Bagi sesiapa penah cashout nuffy tuh kan. Leh tak bagitahu saya bila masa yang sesuai untuk saya cashout nuffy saya. Dah leh cashout dah. Tapi sayang pula. Nak tau jugak bila masa yang sesuai. Pastuh kan kena tunggu berapa lama yerk? Lama tak?


Dah dapat cek nuffy tuh nak buat apa? Haish, apasal tanya soalan bodoh nih. Macam tak pernah cashout cek jek. huhhu. Sori, sori, sori frens.



GigaBite:: Nak buat apa dengan duit nuffnang tuh ek? Beli handphone dapat tak? hahaha.



3 comments:

Roxy zai said...

huhu..bgusnya daa dapat nuffnang ni..gud2..=)

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.x kisah bile nk cash out
.dah ckup, nk cash out terus pn x pe
.klu nk smpan smpai beribu3 pun x pe
.klu i, i suke cash out terus huhu

.and klu nk cash out, make sure ujung bulan tau
.jgn awal bln, sbb doang punye sistem cume akan layan yg ujung bulan je
.if u cash out awal, die tetap akan tunggu smpai ujung bulan
.sbb die akan amek mase 30 hari utk proses

.cth, if u cash out 30 may, stat 1june-30 june doang akan proses
.then awal bln 7 atau prtghan, baru cek smpai
.huhuhu paham x?
.x phm nt tnye i eh ;)

Aqma eUcaLypTus GurL said...

intan~
wah.. u cukup sgt2 membantu.
ni yg buat i cayunk u lebey nih..
hehehe..
wink~

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign