Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Sunday, May 2, 2010

Bila orang kahwin saya pun sibuk nak kahwin jugak.

Assalamualaikum wbt.

Tajuk entri yang agak menarik. Sebenarnya semalam saya dan pengulam jantung menghadiri walimatul urus kawan sekolah kami. Sebenarnya kat sekolah dulu bukan sekelas tapi dikategorikan rapat lah jugak. Sebab dulu jarang tak kenal kawan yang 1 batch. Semuanya kenal lah. Pengawas la katakan.

Okey. Sudah selamat di ijabkabul pun dorang. Kepada Natasha Hawa dan pasangan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Pasangan Natasha adalah abang kepada arwah kawan sekelas pengulam jantung. Mari sedekahkan Al-Fatihah buat arwah.

So, takkan tak da gambar kan? Apa lagi, layan lah gambar-gambar yang tak seberapa banyak kat bawah nih. Antara kawan yang paling lambat datang adalah saya dan pengulam jantung. Mana taknya, sebelah pagi banyak sangat perkara yang kami nak setel. Busy lah katakan. Ehem-ehem.


Segar dari ladang. lalalala~~



hasil edit-mengedit jadi lah macam nih.


Fokus mestilah pada pengantin kan.

GigaBite:: Bila post gambar nih kat FB semua duk tanya yang tepi-tepi tuh bila lagi. Senang jek jawapan dia. Tungggguuuuu. (T____T)

5 comments:

Mr Rulez said...

nnt jgn lupa ajak tau..

kiter pun nk tungguuuu...;)

sI tEDI said...

selamat pengantin baru untuk kawan itu

Rozana Razali said...

wah, cik ma n en naz pon dh 8thn yee, lama tu.. bila lg.. =P

Aqma eUcaLypTus GurL said...

si tedi~
nanti i sampaikan dekat dia k.. huhhu..

rozana~
tungguuuu.. hikhik...

Nisaeciz said...

selamat pengantin baru utk kawan itu. selamat bakal pengantin baru untuk yg tepi tu. huahua

NISECA suka merapu

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign