Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Wednesday, May 12, 2010

Saya memang bertuah dapat pengulam jantung.

Assalamualaikum wbt.


Saya baru balik candle light dinner. Tapi tak de candle. huhhu. Okey. Sebelum pergi makan kami singgah di rumah kakak pengulam jantung. Si pengulam jantung menghantar air 100 plus untuk abang ipar yang demam. Sungguh baik pengulam jantung.


Ramai yang cakap saya bertuah dapat pengulam jantung. Masa saya pergi kenduri rumah pengulam jantung. Pak cik dan mak cik pengulam jantung semua cakap saya tak rugi dapat dia. Seorang yang sangat bertanggungjawab. Bila dah ramai yang cakap cam tuh. Nak-nak sedara terdekat lagi lah membuat saya tak mau lepas kan pengulam jantung. Nak ikat dia kuat-kuat.


So, bila pergi rumah kak ngah dia ada lah anak sedara dia yang baru berumur 8 bulan. Kebetulan belum tidur. Memang 1 peluang buat saya. Anak sedara lelaki pengulam jantung nih sangat comel okey. Mana tak nya MIX bapak dan mak yang sangat sweet. Keluarga pengulam jantung Bugis dan abang iparnya adalah keturunan pakistan gitu. So jadilah campuran anak yang comel macam gambar kat bawah nih. Dipendekkan cerita, jom kita hayati gambar-gambar kat bawah nih.



Hai. Saya Hamizan.
Cute tak saya?


Alamak. Jangan tengok belakang.
Itu kaki papa saya.
Ops. Terlebih sudeh.


Ijan tengah jeling pengulam jantung.
Jelingan tajam tuh.


Wah. Mak Ndak (saya) amik gambar Ijan la.
Senyum banyak.


Pak Ndak busyuk lar.
Ijan comel dari Pak Ndak.



Bakal bapa mithali.
Ahakz.



GigaBite:: Beruntung dapat pengulam jantung. Biar seribu tahun pun, cinta saya hanya untuk pengulam jantung.

2 comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign