Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Tuesday, May 25, 2010

Bersiaran kembali bersama 2 ekor anak angkat.

Assalamualaikum wbt.


Im back.Okey. Sebenarnya tak berapa sihat lately nih. Nak stay kat lappy lama-lama pun tak leh. Mana taknya, bila bangun jek rumah terus macam berpusing. Ibu kata may be sebab low blood pressure. Tapi memang selalu dapat tekanan darah rendah nih. May be kurang darah jugak.


So, tadi baru dapat pergi klinik. Actually, bila gatal-gatal menyerang kembali dan tumbuh bintik-bintik merah dekat keseluruhan lengan barulah ringankan diri yang dah sedia ringan nih untuk drive ke klinik. Lengan belah kanan hancur sebab bintik-bintik merah tuh. Tak tahu alahan sebab apa. Doktor pun tak tanya banyak dan tak cakap banyak. Doktor bagi ubat macam bedak sejuk tuh dan ubat telan yang leh sebab kan mengantuk. So, lepas nih alasan mengantuk boleh la di terima pakai Ibu sebab makan ubat tuh. kehkehkeh.


Pencarian saya sudah berakhir. Gembiranya. lalalala. Haish. Mesti anda, anda dan anda tertanya-tanya pencarian apakah itu kan. Okey. Ingat tak saya kehilangan Neng? Tak ingat? Klik SINI. Lepas tuh kan saya suruh pengulam jantung carikan penggantinya tapi macam menunggu kucing bertanduk. Tak ada langsung. So, saya cari iniasiatif sendiri untuk cari pengganti Neng. Jom kita tengok cerita bergambar kat bawah nih.



Hai, saya Tom.
Saya baru dua minggu kat rumah mummy.
Saya tak tahu umur saya berapa.
Saya diambil dari kedai makan.
Saya suka tinggal dengan mummy.
Saya kucing kampung yang comel.



Saya suka baring dekat perut mummy.
Nak tahu tak?
Mummy ambil akak untuk saya.
Jom kita baca cerita pasal Tam plak.



Hai, saya lah Tam.
Saya bulu tebal sikit dari Tom.
Saya manja jugak.
Suka tidur dengan Onni (my mum).
Mummy ambil saya dari pasar.
Saya yang pergi dekat mummy mula-mula.
Tak tahu pula mummy suka saya dan terus bawa balik.




Salam perkenalan buat semua.
Nanti mummy tangkap gambar kami cantik-cantik letak dekat sidebar okey.
Jom tatap aksi terakhir saya ye.




Ops.
Terlebey sudey.
Saya suka buat macam nih.
Sebab angin masuk.
huhuhu.


GigaBite:: I love both of you. Jangan nakal-nakal dan gaduh-gaduh okey. Muaahhh.

6 comments:

Hafiz Ismi said...

Comel Kucen2 tu~~

Ery Farieha said...

haha
aksi bawah tu mmg sme kucing ske buat
=P

iqbalsyarie said...

comel...bagusnya kamu~ihsan kpd binatang itu mmg sgt mulia =)

tiefazatie said...

cumil2..ifa pun ade byk kucing..=)

sI tEDI said...

he he he he

aqma,
jarang a da kucing yg dah besar jinak. dapat2 kucing jalanan.
untunglah.

hye tom dan tam,
duduk rumah mummy elok2.
jgn gaduh,

TQ aqma,
selamatkan kucing2 terbiar! :)

Anne Boleyn said...

waaa..ade org dpt kucing baru lah..comel! :)

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign