Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, May 4, 2009

hari pertama praktikal...

hari ni aku start praktikal... mula2 cuak jugak... lepas tu ok dah sbb tgk kakak2 n abg2 kat cni mesra sungguh... aku duk kat tmn puncak jalil, bukit jalil... kalo dari umah tak jauh nak ke tempat praktikal... cuma dlm 15 minit saje... itu pun kalo tak jem n kalo ade roti cepat lah smpi... **fhm2 jek lah...
aku berhasrat sgt nk duk umah jek... sb macam akan bosan (ayat mesesj aku kpd akak aku mlm tdi) selama 2 bln ble duk kat upm.. mati kutu... dah lah clique tak de... pastu nak rayau2 pun pitis kureng...
korang nak tau 1 cte tak??? cte kelako + gelak... korang mesti akan cop aku nih anak manja yang terlampau manja **bukan terlampau lain eh..
aku g praktikal nih di temani oleh ibu aku.. perghhh... aku mcm seorang budak yg baru masuk tadika 0r prasekolah.... cehh... mengapa perlu di hantar... sedangkan org lain sume mak bapak plg koman (tertinggi) pun anto kat stesen bas jek... nih ibu aku siap anto smpi ke umah sedara aku n serta ke tempat praktikal lagi... huhuhuhuhu... pastu korang nak tau bukan sehari dua ibu aku teman aku but 4 a week... hehehe.. manja btul la kamu aqma... bukan pe... cuma kureng berani... nati nak masuk keje cam ni ker???? ceh...
kata2 anak sedara aku yang sulung tuh still terngiang2 kat lubang telinga aku nih... "ni ucu nak p praktikal ke mak tua yang nak praktikal..." ceh... berdebah nye anak sedara... syuhhhh3.... tak mau dgr lgi...
hehehe...

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers