Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Tuesday, April 28, 2009

Latihan Industri @ praktikal....

Akhirnya tiba lah saat yang mendebarkan....hehehe...
Bila rasa nak LI nih tak rasa mendebarkan ker?? Rasa cuak ker...
Aku dapat LI kat Aeroscan Precision Sdn Bhd yg terletak kat UPM-MTDC, Serdang....
Mungkin ada hikmahnya aku dapat kat sini kot... Mula-mula nak mintak tukar kat Muar tapi tak dapat sebab da full.... So, sekarang kena la terima hakikat yang kena duduk jauh....
Duduk kat ner?? Kemungkinan aku duduk kat Bukit Jalil... Tengok lah keadaan mcm mana nati..
Pape pun aku mesti bersedia baik dari segi mental atau fizikal.... Buat yang terbaik utk diri sendiri dan yang pasti aku bawak nama UTM... fisrt impression always right.... so, buat sesuatu yang dapat menarik orang untuk bercakap dgn anda... Buat diri kita menarik dan tertarik... Mendiamkan diri bukan cara yang terbaik....

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers