Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Thursday, April 9, 2009

teman baik??

sepatut nyer ble sebut perkataan teman baik jek, ia adlh sesuatu yg baik, suci, murni....
tpi ade jugak teman baik yang 'makan' kwn sendiri kan.... tak sangka dlm dunia yang begitu byk dugaan nih, ada gak org yang species cam tuh...
saket jugak la seluruh jiwa raga ble kwn yang kite percaya bertahun2 tipu kite.... kite knl dia dulu len.... skrg da jdik cam alien bg kite.... yg dia kejar hanya kemewahan... bgi dia persahabatan da tak penting... cam tu skali kan dunia nih... kejam jgk... kdg2 ade jugak terfikir nak mendoakan yg buruk2 tntg dia TAPI as besfren yg dah lme knl jdk tak sampai hati wlwpun mcm2 dia da wat kat kite... betapa suci nyer nilai persahabatan bagi org cm aku nih... terfikir gak naper lelaki yg baru setahun jagung dia jumpe dia leh trus percaya, then tggl kan bestfren dia nih terumbang ambing.. masse nak wit bukan men lgi pujuk rayu.... ntah la ek... tak salah kan sesape pun... salah diri sendiri pun ade jugk... tpi time skrg nih ble aku ckp aku ade prob, dia stat la ckp ' aku kan bestfren ko, ane tau aku leh tlg...'
leh tlg pe bnda nyer... habuk pun tak de... bese la kan...
aku serik la....
kdg2 nak menangis pun ade... time dia sng time tu lah ajak kuo mkn la minum la...
tak pe lah... aku muhasabah diri jek...
aku hanya ada insan yg bernama MOHD NAZRI ITHNIN utk meluahkan segala yg terbuku kat hati aku nih.. aku redha n pasrah...
tak da niat pun nak kenakan blk...
TUHAN maha Berkuasa..
aku hanya mampu berseraah...
huhuhuhu....

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers