Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, April 13, 2009

nape perrlu ade RINDU??

ade sesape tak leh jwp soalan kat atas tuh??
isk2... naper ek perlu rindu dlm idup seseorg tuh...
aku tak suka la dgn rindu nih... nper tah....
tapi mmg tak suka... nak2 lagi indu kat org yg kiter syang....
saket tu siot... saket skt... berhari2 nangis pun tak pulih gak...
mkn multivitamin pun tak pulih jugak.....
mkn nassi pun cam tersekat2 jek kat tekak....
huhuhuhuhuh,....
rindu wahai rindu....
naper la wujud dlm idup ek....
sebenarnya cam nih...
aku tgh indu kat pakwe nih...
mmg rindu gle... smpi aku ckp kat dia aku dah nak gila indukan dia...
tak leh nak ckp dgn dia, sure nangis... huhuhu,,,,
sensitif nyer aku nih...
aku rindu bangat kat dia...
kadang2 cam aku rase dia tak pedulikan perasaan aku nih...
wat dono jek...
uwaaaaaaaa.....
tolong la aku...
aku rindu sgt nih... ade tak sesape jual ubat rindu... (sure tak de sb penyakit nih pakwe aku jek yang leh mengubati nya)
fikir2kan lah ek nape rindu perlu ade dlm idup seseorng manusia....

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign