Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Sunday, April 19, 2009

bermula perjuangan~~

hari ni start perjuangan aku...
setelah penat selama nih...
ni lah masa nya utk meluahkan segalanya....
selepas segala2nya terluah terasa lega yang teramat sangat...
tapi di harap luahan yang akan di buat nati akan membuah kan hasil...
aku percaya akan hasil nya yang pasti akan memberansangkan....
aku percaya dan teramat percaya..
aku mesti dapat macam tuh hasil nya...
PASTI......
aku akan pastikan ia akan menjadi milik aku...
~~Aku mahu anugerah dekan sem nih~~
aku akan pastikan...
4 sure i will get it!!!!~~~
to all my frens, wish me do the best and got a dean list diz sem...
thanks a lot frens....
jadual exam seperti di bwh~~
20/4/2009~~satellite technology & earth station
22/4/2009~~data hanling, archiving and delivery
24/4/2009~~remote sensing for atmospheric application
27/4/2009~~research methodology
29/4/2009~~microwave II
30/4/2009~~cartography & digital mapping
pas abes exam pecut lik muo....
1/5/2009~~dah ada kat kg prepare utk praktikal......

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers