Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Tuesday, May 5, 2009

sesat???


(kat ofis rupenyer aku...)


hari ni aku diberi kesempatan oleh ibu aku serta akak sedara aku untuk drive sendiri ke upm-mtdc....


uwaaaaa.....


awal2 lagi aku da berdoa agar tak sesat la...


walau pun semalam aku da round2 dgn abg zali n kak linda....


tapi itu malam nye suasana, siang lain.... cehhhh (kata2 boyfren aku yang akan wat alasan apabila kami tersesat di waktu malam..)


pagi tadi aku bgn seawal jam 6.45 pagi (ekceli jam tu yg berbunyi kul 6.45 tpi matikan tdo jap then my mum said, nak bangun ke tak nak nih??)


bangun saje bese lah, rutin aku tiap2 kali bangun aku mesti akn sikat rambut terlebih dahulu....


(nak kenal aqma senang jek, kalo dia bgun pgi carik sikat n sikat rambut dia,, kata2 exrumate aku kat KMNS)


alamak... akibat keletihan yg terlampau, aku rupanya terlupa meng"iron" baju aku...


takper.. masuk ofis 8.30... masih ade masa..


aku mandi2 then aku iron baju...


aku turun pun dah kul 7.20...


awal lagi... sarapan dulu... ibu aku telah menyediaka air milo...


dan biskut kegemaran ku telah aku cecah bersama air milo tuh...


(terasa macam nak p sekolah plak.. sbb pgi2 ibu da sediakan sarapan...)


aku dgn konfiden nye kuo umah n start kete...


lepas fasa 1 aku berjaya tidak menyesatkan diri....


lepas fasa 2 aku tak bape konfiden... kureng sket ar..


tapi akibat terlebih konfiden aku telah membelokkan kete ke arah kanan padahal yang sebenar nya kau tak leh belok lagi...


aku tgk suasana jln tuh laen bebeno... tak penah jumpe....


sah!!! aku SESAT seyh... aku pun crik port sesuai utk u-turn..


di dlm kete aku meng'gelak'kan diri sendiri..


pedulik pe org nak ckp aku gle ker.... hahahahaha....


tulah konfiden sgt...


aku dgn berjaya mengharungi keperitan 'jam' yg terlampau telah


sampai ke ofis pada jam 820 am...


wow awal tuh.... hrp2 nati da keje btul2 leh punctual cam nih...


aku jdik orng pertama yang tulis nama dlm buku kedtgn then jdik org ke3 yg ade dlm ofis...


heheh... cehhh... bangga konon...


harap2 pasnih tak ler aku terbangun lambat...


jika tidak hancur harapan aku utk jdik dak praktikal yg berjya dtg awl...


keh3....




No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers