Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Wednesday, May 20, 2009

Cinta Kau dan Aku!!!

Entri di atas adalah sebuah tajuk novel tulisan Siti Rosmizah.....

Ini adalah novel kedua beliau selepas novel Andai Itu Takdirnya...

Selepas saya membaca novel pertama beliau, saya telah jatuh cinta kepada gaya penulisan beliau....

Ini membuatkan saya untuk membeli keluaran novel-novel beliau.....

Keluaran novel beliau yang saya tidak duga telah secara tidak saya membeli novel Cinta Kau & Aku.....

Walaupun pada ketika itu duit yang ada pada saya adalah duit peruntukan untuk makan di universiti tetapi saya tidak kisah....

Asalkan saya puas dapat membaca novel beliau....

Ternyata novel kedua keluaran beliau begitu menusuk hati saya....

Mengapa saya kata begitu??

Kerana saya menitiskan air mata membaca bahagian-bahagian yang begitu menyentuh jiwa saya.....

Saya mengucapkan ribuan tahniah pada beliau kerana berjaya membuatkan air mata saya berguguran...

Tapi saya memang seorang yang sensitif...

Terlalu sensitif....

Mudah tersentuh hati saya yang rapuh ini...

Kisah Cinta Kau & Aku ini menceritakan kisah cinta seorang perempuan yang berpakaian seperti lelaki yang tidak begitu mudah jatuh cinta....

Perempuan ini telah bekerja sebagai 'driver'.....

Majikan beliau seorang lelaki dan lelaki ini telah mulai jatuh cinta padanya....

Selepas itu......................................

Nak tau???

Belilah novel Cinta Kau & Aku....

Saya sangat pasti dan teramat pasti bahwa pembaca semua akan thumbs up....

Saya tak sabar menunggu novel seterusnya keluaran Siti Rosmizah....




p/s: saya penggila novel... sanggup berhabis duit krn novel....kepada sesiapa yg mahu meminjam novel saya pastikan ada pulangkan kembali krn saya cukup mrh dan geram kepada yg tahu meminjam tetapi tak tahu pulangkan.... **sampai saya terpaksa nyanyikan lagu pulangkan-Misha Omar...
Kami rumate yg gila novel~~


No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers