Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, May 25, 2009

Boling Tyme!!!

"Life is too short to wake up with regrets.


Love the people who treat you right


&


forget the ones who dont!!!


Believe that everything happens for a reason.


If you get a chance-take it


If it changes your life- let it..


Nobody said life would be easy


they just promised


it would be worth it."






Pada hari jumaat lepas, sebelah petangnya... Pejabat telah mengadakan sambutan ulangtahun kelahiran bagi staff yang menyambut hari lahir pada bulan mei... Sambutan di buat di pusat boling di South City Seri Kembangan... Seramai 18 orang dibahagi kepada 6 kumpulan dimana setiap kumpulan mempunyai 3 orang ahli...


Saya berada di kumpulan nombor 4... Di mana 2 orang perempuan seorang lelaki di kumpulan ini...


Pada mulanya saya menunjukkan taring walaupun saya telah begitu lama tidak memegang bola boling tersebut.... Hampir setengah tahun rasanya... Masa tidak mengizinkan saya untuk bermain boling... Antara penyebab lain juga tiada teman sekepala yang boleh melayan saya bermain boling.... Mahu mengajak teman lelaki saya, haram langsung tak mahu menemani saya... Tak pe.. Saya akan pastikan 1 hari nanti dia pasti akan mengikut saya bermain boling... Takkan saya boleh menemaninya memancing udang di kolam sebagai hobinya sehingga pukul 3 4 pagi, tetapi dia tak boleh menemani saya bermain boling?? Ini tidak adil...


Gambar di bawah menunjukkan markah bagi permainan boling untuk kumpulan saya::




Tengoklah betapa saya mendapat markah tertinggi di dalam group tetapi anda semua lihat lah apa yang telah berlaku pada saya untuk game kedua...




Mengapa terjadi begini?? Saya ada jawapannya... Jika anda ingin tahu, saya seorang yang 'wet hands'... Jadi pada game kedua, tangan saya terlalu basah sehingga saya susah untuk meng'kontrol' bola boling tersebut... Tapi lihatlah bagaimana saya menebus kesilapan saya untuk game kedua...








p/s:: Saya juga penggila boling... Sekali dah mula saya akan gian... Sesiapa yang mahu bermain boling bolehlah mengajak saya...


XOXOXO

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers