Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Wednesday, May 6, 2009

sesat masa balik plak....


aduh.....

cuak jugak..

nak balik putrajaya tapi terlepas ke puchong plak...

huhhuhu..

mengerikan...

dlm otak da terfikir if tak de u-turn cam ne aku nak crik jln blk nih...

aku trus masuk tol puchong yg kene byr rm1.60..

wit tu wei...

then pastu otak aku ligat berputar...

skrg bukan masa utk aku call ibu n melalak mengatakan aku sesat...

walaupun hanset aku da berdering tapi aku tak angkat coz sure aku akan menangis tersedu-sedu..

lepas jek kuo tol tuh aku nmpk flyover..

cam ner ek aku nak ke flyover tuh...

aku turn left...

selamat....

kat dpn ade u- turn...

trus wat u-turn take that flyover yg aku mention tuh..

aku trus amek signboard ke puchong kembali dan akhir nyer ternampak signboard seri kembangan...

betapa lega aku time tu seolah2 baru melepas sesuatu yg berat kt atas kepala aku nih...

ya... aku berjaya keluar dari kesesatan yang aku cipta...

agak nye macam nih lah duk KL yek...

sesat sesuatu yg bese...

naseb bek aku nih tabah n kuat....

aku tak tau mcm mana kalo kakak yati aku yang sesat...

sure dia akn berhenti trus tepi jln then call husband dia...

tpi aku tak, aku akn berusaha mencari jalan keluar wlw cam ner sekali pun melainkan aku da giv up sgt...

sbb kalo aku benti ia akan membuatkan aku tiada konfiden utk membawa kereta lagi..

huhhuhuhu... sebegitu sekali yek...

aku mmg cuak sgt... smlm dgn paksa nye aku telah melabur RM3.20 kepada tol puchong....

tahniah kepada tol puchong krn anda telah mengambil duit mkn saya utk hari ini...

hahahahahaha....

tapi sebenar nya kesesatan inilah yang mengajar untuk tidak menyesatkan diri lagi..

kui3.... aku tidak akan serik melainkan aku sesat di dalam hutan yang entah di mna...

aku sememangnya seorang yg cekal tapi cepat kememeh (cepat menangis)...

syhhhh... jgn kecoh lor...


No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers