Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, May 4, 2009

KL oooo KL....

smlm aku dtg KL setelah bape lame aku tak p KL....
jdik org jakun jap lah.. huhuhuh....
kalo bleh 1 hari tuh aku nak ajak abg ipar aku round2 1 KL....
tapi.....
masa tak mengizinkan....
sempat la jugak nak LRT ke masjed india...
round2 kat situ... aku telah membeli sehelai tdg selendang berwarna coklat wlwpun telah di larang oleh boyfren aku.....
sebab.....
katanya dia tak suka tgk aku pki selendang belit2 kat kepala....
nape ek?
ntahlee.. aku kureng pasti....
ade 1 baju tuh aku berkenan gle...
cuma RM 19.90....
tapi kat muo ritu RM30...
aku nak beli tapi kakak aku marah sbb dia ckp baju tuh cam merepek jek....
takpe2.... nati aku ke sana akan aku beli....
KL oooo KL....
aku naik pening pale ble teramat rmi sgt org kat pudu n kat stesen LRT....
nak rase termuntah n pitam pun ada....
betapa ramai nye org...
ekceli kalo nak tau aku nih fobia sket kalo ramai2 nih....
tu yg ade rase nak pengsan...
mgkn bukan jiwa aku....
tapi KL ade yg best & ade yg tak best nyer.....
ish2....
dahsyat....
itu lah dia KUALA LUMPUR....

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign