Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Thursday, July 1, 2010

Tukar template.

Assalamualaikum wbt.


Perkara pertama saya buat kat blog saya dalam awal bulan julai nih. Oyeah. Blog saya berwajah baru. Tapi ada macam kebudak-budakkan tak? huhhu. Padahal 9 hari lagi nak masuk umur 23 tahun. Tapi saya suka la. Ceria sangat. Tu yang wat mood blogging menyemarak. Huhuhu.


Oleh itu bagilah komen untuk perubahan yang dilakukan nih. Lama gak duk depan lappy nih duk tukar-tukar background yang cantik-cantik.


Saya suka background nih!!


GigaBite:: Sedang selsema. Menci!!

7 comments:

nabilah_2908 said...

ok dh ni...tp background untuk n3..kena gelapkan sikit...mudah pembaca nk baca... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PAHIT AKAN MANIS AKHIRNYA

Aqma eUcaLypTus GurL said...

nabilah~
thanks for d advice, :)

liyana aziz said...

setuju dgn nabilah, jgn guna transparent, x nampak makcik nak baca.. heheheheh... overall okay... wah, mcm judges je... =)

Aqma eUcaLypTus GurL said...

liyana~
thanx liyana. its ok.

rammyd said...

blog ini makin chumel! tak tipu! tak gebang okeh! :D


malam pertama saya. sumpah saya nerves!

intanurulfateha ❤ said...

terasa mcm messy sikit lah yang
susa nk bce, emriah sgt

klu bole, bhgn post tuh kasik plain bckgrnd diee

sorry over plak i komen
mcm lah blog i bagus sgt
T_____________________T

Aqma eUcaLypTus GurL said...

intan~
its ok. mmg niat nk plain kn pun. huhuhu. thnx for d advice!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign