Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, July 5, 2010

Contest mata menawan. Auw!

Assalamualaikum wbt.


OMG! Actually nak avoid sangat this contest. Maaf yek SM. Tapi seriusly kalau boleh nak avoid dari join this contest. Sebab mata saya tak cantik macam mata kamu, kamu, kamu dan ha kamu tuh. Serius. Mata tak cantik. Tapi my pengulam jantung cakap mata saya menggoda. Iyurk.

SM yang tag saya untuk join this contest. Demi SM, saya korek semua gambar saya. 2 hari gak saya korek gambar-gambar lama sebab nak letak mata yang paling tak cantik. Last-last, yang ini boleh lah kot. Sebelum tuh ayuh kita tengok syarat-syarat nak join contest nih.



*****************************************
1. wajib menjadi follower blogfatencumyl.blogspot.com
2. pastikan gambar andaseorang sahaja (kalau ada gambar orang lain tak bole)
3. pastikan 1 gambar je taw..
4. pastikan nampak mata anda ye. tak kesah la gambar tu edit ke tak janji nampak mata (nama pun contest mata menawan kan)
5. letakkan banner contest di atas kat sidebar blog korang :)
6. sediakan 1 entri khas tentang contest ni dan tag kawan anda minimum 2 orang.maximum suka hati.
7.contest ini berakhir pada 31 julai 2010.
8. selepas dah join contest ni tinggalkan link anda di ruangan komen entri contest mata menawan ni.serta link referral anda :)

******************************************************


kan dah cakap.
Mata tak menarik pun.
Takkan menang nye.
Orang pertama akan terkeluar.
Nak mata cantik tunggu hari pertunangan ku nanti.
huhhu.
T.T


Papepun thanks pada SM yang sudi tag saya (pssst..psst..mata saya tak secantik mata awak). Untuk Nadia dan Dee. Sila lah pamerkan mata anda yang cantik tuh untuk contest ini. Okey. Nite all!!

3 comments:

ZACK ENTRY said...

gud luck..=)

SM said...

dear aqma,
nnt jgn lupe yer bg link contest ni kt blog owner contest (fatin)..n jgn lupe jugak bg link SM sbagai link REFERRAL aqma..;)

honey amour said...

nak join gak la contest nih..huhu..

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers