Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Friday, July 9, 2010

Selamat Pengantin Baru.

Assalamualaikum wbt.


Lama nya tak update. Sebab? Sebabnya di dalam kaget masih tidak percaya bahawa cek yang dapat dari nuffnang tuh. Ada sekali begitu. Macam tunggang terbalik jek ayat. haish.


Ahad nih salah seorang kawan saya akan menamatkan zaman bujangnya. Tahniah lah. Moga-moga cepat dapat babay yek.


Sebenarnya akibat kebosanan melampau. Saya telah melawat dari satu laman sesawang ke sesawang yang lain. Sehingga lah saya pergi ke laman sesawang yang di beri nama photofunia.com. Ala laman sesawang yang edit-edit gambar tuh. Bagi yang pernah tahu pasal saya. Saya nih memang minat mengedit gambar. Tak kira lah pakai software atau internet atau apa jua bahan.



Then, gambar tuh sangat interesting kalau letak muka saya. Sila jangan gelak kalau anda tengok. Tak payah lah tunjuk. Okey-okey. Tunjuk jugak. Tapi ditekankan di sini (cewahh), saya takkan bergambar macam tuh. Hanya main-main jek buat macam tuh. huh.

Okey. Let's we see and judge.









Muka sangat plastik!
Tapi tetap comel.
(*___*)

Memang teringin nak pakai gaun tapi bukanlah macam nih. Nih seksi sangat. Nanti tak pasal-pasal husband ajak tidur awal lak. Opssss. Lalalala.


GigaBite:: Yang anda dalam kepala adalah-kerja, kerja, kerja.

6 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe...even nmpk plstik...if tgk dari jauh..nmpk real... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SYUKUR

myQza said...

he he he he
kelakar

Mohd Fadil said...

seksi ooo...bahaya nih...;)

hamzah ian said...

nice2.. haha.. cun2..

tqa.awesome said...

hahaha.
ayat last tu.. sssssttt..
bahaye.

hehehe.
rajin yer edit mengedit nih
JempotDatangKeBlogTqa

Anonymous said...

hahahha! plastik2 tang rambut tu jer.....nasib baik bkn polistrin

p/s: hepi birthday in advance!!!! hehhehe

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers