Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Wednesday, October 27, 2010

Spam oh spam, kamu memang span betul lah.

Assalamualaikum wbt.



Saya tak suka atau dengan kata kerasnya "BENCI" dengan orang yang suka letak spam kat chatbox.


Kalau nak suruh klik, letakkan link. Itu lagi saya prefer. Sejak akhir-akhir nih banyak gila penSPAM yang duk tenyeh kat chatbox. Hilang sudah mood blogwalking saya. Tulah siapa suruh letak spam. Adeh. Saya kini lebih berhati-hati dalam mengklik link-link tersebut. Niat saya baik, saya nak blogwalking balik ke blog korang. BLOG okey! Bukan URL jana duit ke apa ke jadahnya tuh.


Erk. Kan saya dah marah. Dah ler minggu nih saya tak bermood. Adeh. Okeylah chau!



GigaBite :: Doakan keajaiban akan terjadi untuk saya. Amin.


No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers