Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, October 25, 2010

Bila manusia pentingkan diri!

Assalamualaikum wbt.



Ya! Bila manusia pentingkan diri. Cam ner tuh nak habaq mai. Memang ada kan manusia macam nih kat dalam dunia nih. Dia penting kan diri dia jek. Dah setel pasal diri dia, orang lain dia dah tak kesah. Malah boleh kondem-kondem tambah buruk-burukkan orang tuh lagi.


Memang tengah tak puas hati. Lantak lah sape nak terasa. Siapa makan cili dia yang terasa pedas. Hari nih mood ZERO. Tak wat kerja pape pun sejak masuk ofis pagi tadi. Duk ngular kat blog. Pastuh nasib baik tak kantoi bila bos besar masuk ofis. huhuhu. Bos kecik cuti pulak hari nih. Lagilah saya bermaharajalela. wahahahaha.


Apa punya manusia entah. Saya tak faham betullah. Kepentingan diri di jaga. Bila orang lain mintak tolong macam-macam alasan. HAMPAGAS!!!



GigaBite:: Memang tengah tak ada mood dan rasa nak marah-marah jek. Tapi istigfar banyak-banyak. Selawat banyak-banyak. Supaya orang yang tak bersalah tak turut kena marah. Okey.

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign