Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, November 1, 2010

Nak bawak Mekhael pergi bercuti sekali. Tapi tak ada carrier lar.

Assalamualaikum wbt.


Sempena cuti depavali tak lama jek lagi nih, family saya mengadakan family holiday. Tapi tak semua yang boleh pergi. So, saya ingat nak bawak Mekhael pergi sekali. Mesti syok boleh bawa dia jenjalan tepi pantai. Pergi Port Dickson okey. Wooew. Kejap-kejap. Sesiapa yang confius Mekhael tuh cam ner leh klik sini.


Tapi, masalahnya saya tak beli lagi carrier dia. Korang tahu tak kat Johor Bahru nih kedai pet mana yang murah yang leh dapat carrier dengan harga RM50.00 ke bawah?


Seyes teringin sangat bawak dia. Tak mau lar tinggalkan dia dengan pengulam jantung. Dah lah sebelum nih dia asyik duk kat rumah jek. Kesian pulak kat dia. Nak bawa juga! Mesti ada yang tak kasi bawak. Tak kira. Nak bawak jugak. Esok petang nak cari carrier dia. Tak kira.


GigaBite:: Mesti Mekhael hepi gila di bawa berjalan kan. Hope everything okey lah kan. Doa kan okey.

1 comment:

Nadia Havez said...

lorr.. kat giant taman U tu takde ke? kan ada kedai pet situ...

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign