Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Thursday, February 25, 2010

Saya budak baru belajar..

Assalamualaikum semua....

"Saya budak baru belajar, kalau salah tolong rotan kan..." hehehe....

Sukanya bila tengok blog orang lain traffic menimbun-nimbun termasuk lar polis trafik... hahaha.. OPS!!
Seriusly, saya nih tak berapa pandai nak godek (faham tak??) blog untuk wat traffic melambak-lambak... Kan dah cakap, saya budak baru belajar...
Walaupun dah lama juga lah saya menceburi bidang berblog ini tapi hanya baru-baru ini jek saya tahu yang blog boleh menjana pendapatan....
Kalau saya tahu dah lama dah! okey!! Apa saya merepek sambil makan kerepek nih... huhuhu...

Arahan keras sekeras batu di Tanjung Emas , Muar..
**Kepada senior-senior yang dah lama berblogging kat luar sana tuh tolong lar tulung saya... Ops, tolong lah tolong saya... Saya memerlukan khidmat masyarakat dari anda... Saya tahu blog saya tak sehebat Azwan Ali, Amboi3x.... Tak setanding AbangNara, BeautifulBoy!! Atau mungkin tak sehangat Lina Hangat... Moga-moga atas nasihat kalian boleh saya gunakan untuk menjana pendapatan langsung tertunai lah impian saya selama ini yang tak tertunai..... Please...Please...Please... Kamu jangan lokek.. Nanti kamu nyesal.... Hahahaha... WTH?


Apa Pendapat Bloggers SEMUA??? Kalau anda boleh kenapa saya tidak?? Renung-renungkan lah... SELAMAT BERBLOG.... <(*.*)>

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers