Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Wednesday, February 24, 2010

Keterlupaan seketika!!

Assalamualaikum wbt bloggers semua....

Entah macam mana perkara yang enteng dan mudah itu boleh saya lupa kan.... Sedang saya melayari internet seketika tadi... Tiba-tiba nada dering mesej berbunyi di telefon bimbit saya... Tet--Tet--tet... Buruknya bunyi.. Sebenarnya bunyi dia bukan macam tuh ok... Kawan se'course' saya telah menghantar mesej dan bertanya kan mengenai BORANG PENGANUGERAHAN IJAZAH.... Seriusly!!! Saya tak isi lagi borang itu... Saya terlupa sangat3... Yang amat sangat... Ini adalah benar ok... Kawan saya mengingatkan untuk borang itu dan menghantar nya ke FAKULTI... Katanya esok adalah tarikh tamat... YEKE??? Thanks a lot dear sebab ingatkan... Itulah akibat manyak makan semut woo... ahakz...

Matilah saya kalau saya benar-benar terlupa.... Maunya saya kena bebel dengan kakak saya.... Sebabnya dia bekerja di Jabatan Pengijazahan kat universiti saya nih... Saya agak bukan kakak saya jek seorang yang akan membebel tapi seluruh ahli keluarga saya rasa nya....

OK... FULLSTOP...
Masa untuk mengisi borang dan fotokopi kad pengenalan...
da~~~
Thanks again sebab ingatkan saya....

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers