Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, June 15, 2009

Pagi yang tak jem...

Assalamualaikum semua....
Selamat pagi semua....

Saya begitu terkejut hari ini kerana jalan yang biasa saya lalui, yang kebiasaannya akan mengalami kesesakan lalulintas tetapi pada pagi nih jalan tersebut seperti pagi sabtu atau ahad... Sungguh licin sekali perjalanannya... Jika tidak saya akan tersekat di jalan itu hampir 10 minit... dan saya akan kelewatan untuk masuk pejabat....

Tapi harapan saya agar situasi hari ini berterusan selama-lamanya.... Saya terfikir mengapa kadang-kadang mengalami kesesakan tapi kadang-kadang tidak.... Saya pelik... Semasa kesesakan dia orang nak pergi mana.... Kalau tak sesak pulak dia orang tak bangun lagi tidur ker atau pun dia orang cuti hari nih?? Ahhh... macam-macam la saya fikir kan.... Tapi buat ape saya nak fikir hal dia orang kan...


p/s:: hari ini terlewat juga pergi kerja kerana melayan kerenah si kecil yang saya rindui...

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers