Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Tuesday, June 9, 2009

Ibu, Abah, Along, Nad & Ika di Langkawi..




Langkawi.....

Tempat yang selalu saya idam-idamkan untuk pergi... Tapi kali ini saya terlepas peluang itu kerana tempat saya telah di gantikan oleh anak saudara saya yang bernama Syafiqa.... Ada sebab tertentu mengapa saya tidak mengikuti mereka... Saya tidak berpeluang untuk menyertai kerana saya menjalani latihan industri....

Sememangnya Along kesayangan saya telah me'reserved' 1 tempat untuk saya tapi malangnya saya tidak boleh pergi...... Sungguh sedih sekali kerana saya tak boleh ikut....

uwaaaa...... **ish... sih... ish...

Tapi saya puas hati kerana ibu saya membelikan saya begitu banyak coklat... Nyum7... Jangan jelus... Lihatlah coklat-coklat saya di bawah ini...





p/s:: Saya seorang yang suka makan coklat.... Hidup saya tak bermakna tanpa coklat....











No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers