Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Tuesday, January 12, 2010

Hukum meletakkan gambar lelaki bukan mahram di bilik??

Assalamualaikum semua.....

Saya tidak tahu mengapa blog saya menjadi kurang betul..... Tiada masa untuk saya memperbetulkannya.... maybe blog nih ikut macam tuan dia kot... haish..

Saya sendiri tidak tahu apakah jawapan kepada persoalan saya di atas.... Tapi yang pasti bilik saya bebas dari sebarang gambar... Hanya gambar saya yang comel lagi kiut sahaja berada di meja tulis itu.... Kalau mungkin pun ia berada di wallpaper laptop saya ini... Tapi tak lah besar mana... Muak saya kalau tengok gambar dia besar-besar... Mau termuntah saya... huish.... Gurau saja....

Apa-apa pun di harap ada bloggers yang boleh menjawap persoalan saya ini.... saya curiga sedikit... Tolong, bantu lah saya... terima kasih...

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers