Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Tuesday, September 1, 2009

Apabila TUHAN menurunkan ujian NYA...

Ya ALLAH....
Sesungguhnya engkau Maha Mengetahui atas apa yang Engkau turunkan kepada seseorang umat itu...
Ujian yang ALLAH turunkan buat hamba MU ini, telah sedikit sebanyak membuat kan saya terfikir betapa saya bertuah keran masih di uji oleh ALLAH....
Betapa ALLAH menginginkan saya berada di jalan yang benar, sentiasa bersyukur di atas segala nikmat NYA, sentiasa mengingati NYA dan tidak lupa juga sentiasa mengingati KEMATIAN....
Ketika saya menulis blog ini, jari hantu saya tidak kering dari titisan darah atas ujian darah yang saya lakukan di Pusat Kesihatan Universiti UTM...
Bukan di jari hantu sahaja, malah di pelipat siku yang tempat biasa suntikan di suntik....
Sesungguh nya saya tidak gentar menghadapi jarum suntikan itu.....
Saya sudah terlalu biasa...
Sepatutnya kita perlu gentar menghadapi kematian!!!
Ya, itu pasti....
Jari saya sudah tidak larat untuk menuli perenggan seterusnya...
Terasa mula kebas....
Terasa sengal-sengal....
Sekian dari saya....
.........
.......
....
...
..
.

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers