Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Wednesday, September 9, 2009

Kerenah oh Kerenah...

Assalamualaikum semua!!!!

Hari ni 090909....
Ada orang mungkin menganggap ini adalah tarikh keramat.... tapi bagi saya ia hanya sekadar tarikh... Rasa-rasanye ade tak orang bernikah pada tarikh nih?? tarikh nih memang cantik tapi sayangnya jatuh pada hari rabu, pertengahan minggu... dan paling sweet bila tarikh nih jatuh pada 19 Ramadhan 1430H... Tentunya payah untuk orang mendirikan masjid pada tarikh nih... tapi....mungkin ia bertuah kepada baby yang lahir pada tarikh nih... pape pun nice date but untuk saya its a horibble day....

Nape saya cakap horibble??
sebab saya baru saya bergaduh dengan kekasih hati saya.... itu lah yang terjadi apabila masalah kecil di perbesarkan dan apabila hanya sebelah pihak yang bertungkus lumus tapi sebelah pihak lagi wat 'dono' jek....
Owkey.. itu cerita sebentar tadi... Nih plak cerita pagi tadi... saya sungguh memang sungguh sangat-sangat lar bila saya tidak dapat berbincang mengenai Projek Sarjana Muda @ PSM saya dengan penyelia saya..... rasa macam banyak sangat kerja yang akan menanti nanti... tapi walau macam mana pun hidup perlu diteruskan..... bersemangat!!!!!

owkey!!! itu cerita pagi tadi... ni plak cerita tengahari tadi... saya telah membawa laptop kesayangan saya berjumpa dengan pakarnya... kesihatan laptop saya begitu teruk sejak beberapa malam lepas sehingga saya membuat appointment dengan doktor pakar untuk memulihkannya kembali.... saya risau jika laptop kesayangan saya disyaki H1N1... heh!!! Apa yang kamu merepek nih AQma?!? saya hampir menangis apabila laptop saya menjalani pembedahan di hadapan saya selama lebih kurang 1 jam... abis semua bahagian di 'bedah'.... tapi akhirnya saya gembira kerana laptop saya sudah mampu tersenyum riang sekarang.... THANKS TO DESMOND... U R SUCH A GOOD DOCTOR TO MY LAPTOP!!!!

owkey!! itu cerita tengahari tadi... ni plak cerita petang tadi... kawan seperjuangan saya telah datang ke bilik untuk sama-sama berjuang menyiapkan kerja yang tertangguh.... Seperti Lab FOTOGRAMMETRI dan Lab D.I.P... Fuh... pada mulanya segala berjalan dengan lancar... tetapi tanpa di duga {tak tau apa yang silap nyer tang nih} kami stuck di satu tempat yang memang kami tidak duga... APALAH SILAP KAMI?? Kerja kami tertangguh... jika part ini kami tidak boleh teruskan apatah lagi untuk meneruskan part-part seterusnya.... KAMI BLURR~~..... Akhirnya tanpa berfikir lagi kami terus menyerah dan berusaha untuk bertanya kepada yang pakar... Moga-moga ada yang pakar bisa membantu kami....



p/s:: mood saya kurang baik.. tapi maseh boleh di kawal lagi... i need some1(dalam tangisan)...

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers