Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Saturday, August 29, 2009

Buka Best Hari Ini!!!

Wow...
Entri yang best untuk hari ini....
Yes...
Hari ini hari yang paling bertuah untuk saya...
Kenapa??
Kerana teman baik saya dengan bermurah hati membelanja saya untuk berbuka pada hari ini...
Oyeehhh....
Dimana??
Di RED ISLAND CAFE....
Jumlah keseluruhan berbuka hari ini adalah lebih kurang RM60.00...
Ini harga makanan untuk BERDUA sahaja tau...
Kami mengambil masa selama 1 jam untuk menghabiskan makanan di atas meja...
Maaflah tak sempat mengambil gambar makanan kerana bateri hanpon saya KONG KING KONG....
Hehehehe...
Akhirnya saya menyerah diri...
Pemanis mulut saya tidak dapat saya habiskan kerana terlampau kenyang....
Lalu membuat permintaan untuk me'napau'nya...
Huhuhu...
Sampai sekarang saya kenyang.....
Nak tulis blog pun tak berapa banyak idea yang boleh di curahkan...
Faham-faham jek lah orang kenyang macam mana....
:)

Selamat meneruskan ibadah puasa!!!

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers