Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Tuesday, August 25, 2009

Setelah lama menyepi...

Assalamualaikum semua...
Selamat pagi semua...

Setelah lama menyepi!!! Ya, benar...
Saya telah begitu lama menyepi...
Kemana saya menghilang??
>>Tak ke mana-mana...
Saya seperti yang dulu, cuma....berat badan saya tak macam dulu...
Saya mengalami penurunan berat badan yang ketara..
Nak buat macam mana kan dah takdir yang menentukan segalanya...

Saya tidak mengupdate blog saya kerana:
1) Kesihatan saya tak mengizinkan saya untuk stay lama kat laptop saya untuk menulis.
2) Internet yang selalu membuat masalah dalaman. Broadband saya tak active lagi. Insya Allah bermula merdeka saya akan aktif menulis.
3) Banyak yang mahu ditulis tetapi saya tidak mempunyai masa! Ini SERIUS!! Sakit pun sakit jugak tapi saya kekal aktif.. Huhuhu...

Banyak cerita saya nak tulis tau... Antaranya:
1)Sambutan hari jadi saya di Aeroscan Precision Sdn Bhd...
2)Shopping @ jalan-jalan kat KL lepas praktikal...
3)Saya demam dan dimasukkan ke WAD...
4)Saya menjadi Ahli Jawantan Kuasa Pesta Konvokesyen ke 43 UTM..
5)Saya demam, demam dan demam lagi...
6)Projek Sarjana Muda yang tengah running...
7) Macam-macam asignment, lab report, kuiz dan test...
8)Ramadhan yang seronok!!!

Banyak tu saya nak tulis.. Insya Allah bila masa tidak mencemburui saya, saya akan menulis... Saya kan minat menulis.. Nanti kan kemunculan saya k.. Ceh... Macam orang femes jek lagak nyer... Tapu serius saya katakan, bila saya tak menulis, jiwa saya kosong... Saya rasa macam ada benda yang saya tak sampaikan... Mungkin lepas nih bila saya dah luahkan semuanya baru saya rasa gembira kerana telah menulis...


p/s:: Apa ye Novel terbaru?? Untuk semester ini saya tidak membeli novel lagi...

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers