Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, August 23, 2010

Rezeki Terpijak Di Bulan Ramadhan.

Assalamualaikum wbt.


Hampir 2 minggu jugak blog ini ditinggalkan bersawang. Huhuhu. Penat jugak nak mengilatkan semula. Sebab utama tak update blog adalah kerana line streamyx kat rumah kena barred. Sebabnya terlupa bayar. Padan muka sendiri!! Antara sebab lain adalah sibuk berniaga. Sibuk menyiapkan tempahan kuih tart nenas yang hampir 2000 biji jugak lar. Alhamdulillah. Inilah yang dinamakan rezeki terpijak di bumi Allah SWT.


Yang paling utama sekarang nak bagi tahu kat semua readers yang sekarang tuan punya blog baru mula bekerja hari ini. Ya, saya dah dapat kerja. Alhamdulillah sekali lagi. Doakan saya bekerja dengan tenang dan aman damai yek. huhuhu.


Alhamdulillah. Tempahan kuih telah separuh saya siapkan. Yang separuh lagi tuh kebanyakkan untuk sedara mara terdekat. So, boleh lar edar dekat nak raya nanti. Rezki jugak tuh. Tapi saya tak lupa bersyukur pada Allah SWT.


So, yang kat luar sana yang rasa mana rezki dia tak datang-datang. Tunggulah dengan sabar. Kerana dengan kesabaran akan di balas dengan ganjaran. Amin. Mudah-mudahan.



GigaBite: Saya kini wanita berkerjaya! ehem..ehem.. >.<)

1 comment:

nabilah_2908 said...

tahniah....sbb dh dapat kerja.. ;)

sure letih kan..mana nk kerja..siapkan tmpahan kuih lagi..

jom ke APA KATA HATI pulak
APA CERITA HARI INI

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers