Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Saturday, February 15, 2014

Kembali aktif.

Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih di beri peluang untuk menulis lagi. Saya mengambil keputusan untuk aktif berblog semula kerana saya rasa inilah satu-satunya medium untuk saya luahkan isi hati serta sebagai kenangan untuk saya suatu masa nanti.

Diam tak diam saya sudah pun 2 tahun mendirikan rumahtangga. Tanggal 10 Februari 2014 lepas cukuplah 2 tahun. Anak? Masih belum diberi rezeki lagi. Insya Allah satu hari nanti. Siapa tahu kan.

Cukuplah saya katakan buat masa ini yang dugaan untuk ditempuhi selama 2 tahun berkahwin dan tidak mempunyai anak adalah sangat-sangat kuat. Kalau tiada ketabahan boleh kecundnag kat tengah jalan. Macam tulah perumpamaannya.

Apa-apa pun saya akan cerita lebih lanjut mengenai perjalanan hidup saya selama saya bergelar isteri yang belum melahirkan anak dalam masa 2 tahun kebelakang kemudian.

Stay tune.





Kasih rindu,
Aqma

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers