Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Friday, September 3, 2010

Cincin itu cantik!!

Assalamualaikum wbt.


Semalam keluar ngedate dengan ex-coursemate kat UTM dulu.
(Perempuan okey!)


Pastuh tersinggah kedai cincin.

POH KONG!


Basuh-basuh mata tengok cincin.

Cantik.

Mula-mula tengok yang tak da permata.

Cantik-cantik jugak.


Pergi ke cincin permata.


OMG!!!

Berpeluh dahi sekejap.
(dalam aircond leh plak berpeluh. kui3.)


CANTIK GILA!!!

Siap suh amoi POH KONG amek then try.


Bermonolog seketika,

'Cantiknya kalau mak mertua yang sarungkan'

Pastuh terfikir nak jek amik gambar then MMS dekat pengulam jantung,
"Nanti nak cincin macam ni tau bie. Tak mahal pun. :)"

Tapi disebabkan leka dapat menyarung cincin ke jari yang tak bape nak demuk (adik beradik gemuk) terus terlupa nak snap pic.


SERIUS!!!

Nak carik cincin sejibik *sebijik macam tuh gak la untuk bln 12 nih.


Ops.

Terbocor sudah.

Bubye!



GigaBite:: Jangan tanya ada apa dengan bulan 12 tu. (T___T)

2 comments:

nabilah_2908 said...

hujung tahun ni nk tunang eh...? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DOA QUNUT

kata kila said...

kenapa dengan bulan 12 tu?nak ty jugak,hehhee

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign