Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Saturday, December 12, 2009

habis sudah!!!

Assalamualaikum...
Ibu-ibu bapak-bapak....
Eh apa yang merepek nih... Macam nak nyanyi lagu kegemaran saya 'Cari Jodoh' dari wali band jek....
Lama rasa nya saya tak menari di lantai keyboard ini.... Tangan pun seolah-olah keras untuk menaip.... Lambat rasanya.... Sengal pun tiba-tiba datang......... Hahahaa... Ini lah akibatnya tidak menaip terlalu lama.... Tapi saya tetap juara menaip... Kakak saya kata saya menaip seperti burung belatuk yang sedang mematuk habuannya... betul ker?? Tak lah sehebat mana saya rasa....
Okies.... Berbalik pada tajuk post saya kali ini... Apa yang dah habis?? Owh... Saya bercerita mengenai teman lelaki saya a.k.a bouyafrens saya... Uish.. Jahatnyer saya... Ya, dia habis... Saya maksudkan dia bakal menghabiskan semester terakhirnya dalam 3 4 hari sahaja lagi... WAAAAA... Seronok sungguh..... Sabar yek... Saya harap dia boleh lar tunggu saya... Alaaaa kalo 8 tahun sanggup tunggu apatah lagi 4 5 bulan sahaja... Hikshiks.....
Tak sabar nyer saya nak menempuhi tahun 2010 yang mungkin akan merubah title saya... Insya Allah... Jika ia di berkenankan oleh Allah moga-moga akan menjadi kenyataan....
Kepada pembaca blog saya mahupun yang saya ketahui atau yang di dalam gelap di harapkan dapat mendoakan apa yang saya hajati akan tertunai... Amin.....

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers