Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Saturday, December 12, 2009

Berlepasnya saya ke Thailand isnin nanti...

Assalamualaikum......
Tak sampai setengah jam saya sudah menerbitkan 2 post sekali.... Ini namanya "GILA BLOG"... Ahakz.....
Actually saya nak bercerita mengenai Thailand... Iya!!! THAILAND.... Pada hari isnin nanti bertarikh 14 Disember 2009... huish.... Saya dan kengkawan akan fly away ke Thailand..... Untuk apa?? Ada Global Outreach Programme under UTM.... Cuak jugak rasa nya untuk ke sana.... Saya tahu ramai yang tak kasi saya menjoinkan diri untuk ke sana... Tapi salah ke saya sebagai insan biasa untuk merasai satu-satunya peluang yang hanya sekali saja jek nih? Tak salah kan?? kan, kan, kan..... berapa banyak kan da.....
Kalo anda berada di tempat saya anda cuak tak?? Saya tak tahu lah anda kan... tapi saya memang rasa cuak... bukan tak sedap hati tau... tapi CUAK... CUAK.... Saya tak reti lar nak huraikan cuak tuh menunjukkan perasaan apa... pandai-pandai sendiri lah fikir... bak kata Nabil, Lu Fikir Lah Sendiri.... hikhikhik... I love Nabil... Opsss.....
Tapi saya think positive jek.... +ve... ya POSITIF..... haish.... Boleh percaya ker?? Kena PERCAYA.... hihhihi....
Saya tak rasa nak bershopping cuma nak tengok culture kat sana... Nak tengok cara hidup orang kat sana... moga-moga saya sihat di sana nanti... minta-minta tiada apa yang menghalang saya melakukan aktiviti di sana... Saya dengar cuaca di sana lebih panas dari Malaysia.... Doa saya agar di kurniakan kesihatan yang sihat dan cerdas.......
sesiapa rasa nak kirim pape juz bank in kan duet ke akaun saya.... hikhik.... j:u:z k:i:d:d:i:n:g...
p/s:: saya nak kawen... haish.. merepek jek.... ABAIKAN DIZ P/S

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers