Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, October 26, 2009

Demam... Syuhhh kamu dari saya...

Assalamualaikum semua....

Terseksanya saya pada saat-saat akhir ini... Sudah lah pada awal semester saya terlewat 2 minggu kerana admit kat wad... hujung semester plak nih saya demam ketika 1st paper lagi... memang betul-betul menguji ketabahan saya... Pape pun saya kena kuatkan semangat... setiap yang berlaku pasti ade hikmahnya... Thanks to ALLAH kerana masih menguji saya lagi... Itu tandanya ALLAH beri peringatan kepada saya supaya saya tidak mensia-siakan hidup saya.. Alhamdulillah saya masih di beri peluang untuk mendapat dugaan itu... Semoga hidup saya lebih baik... Amin....

Kawan-kawan, doakan saya cepat sembuh yer... Kepala saya berat.. Oklah.. Tata...

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers