Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Thursday, March 3, 2011

Saya Sudah Bertunang!?!



Assalamualaikum wbt.

Toleh kiri, toleh kanan. Tengok jam. Dah 3 Mac 2011. Dah 5 hari saya bergelar tunangan orang. Macam tak percaya pun ada. Maaf sebab lambat update. Saya tengah mencari solution untuk buang malware yang attack blog saya. Ada sesiapa boleh bantu??

Saya telah pun selamat diijabkabulkan. erk! Maaf, silap. Gatal!!!! Telah pun selamat di tunangkan. Akhirnya selepas 10 tahun saya bercinta dengan dia, kami di ikat dan kemudian untuk melangkah ke gerbang perkahwinan. Takutnyer!!


Insya Allah kalau diizinkan Allah SWT. Kami akan bersatu dengan ikatan pernikahan. Tarikh dan waktu biarlah menjadi rahsia kami berdua. Insya Allah sampai waktunya saya akan bagitahu. Cewah.... Lagak macam artis pulak yek.

Pe kata layan gambar-gambar kat bawah nih.
(gambar dari photographer rasmi n tak rasmi)



~Pertunangan Aqma & Nazri~
~26 Februari 2011~
~2.30 petang~









Hiasan bilik.
Buat sendiri!







Hantaran pihak lelaki kepada pihak perempuan.
Coklat emas!








Hantaran pihak perempuan kepada pihak lelaki.
Pink + putih!
(Maaf, nih tak siap susun lagi)




Berdebar tunggu di sarung kan cincin.
Mini Pelamin.
Do it myself!!





Combine gambar!
Selepas sarung cincin.
Ada orang sibuk nak duk kat mini pelamin gak.
Cincin risik + cincin tunang.



Gambar lain saya upload later okies!!




1 comment:

safiyyah osman said...

salam akak..taniah:)..cantik betul:)..


semoga hari2 yang akan dtg akak tabah lalaui dugaan ok:)...good luck.



akak try buang gengblogger punya website...n attack tue akan hilang skali..

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers