Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Wednesday, February 2, 2011

Zaquan Adha VS Aidil Zafuan

Assalamualaikum wbt.



Selamat Pagi Malaysia!

Wah, macam ceria aje bunyinya. huhu. Mana tak cerianya, tengah menghitung hari lah kata kan. Wink! Okey-okey. Berbalik pada tajuk kat atas.

Actually, entah kenapa tiba-tiba nak jadi macam abang nara pula. Bergosip sana sini. Huhuhu.


Korang sedia maklum bukan sejak akhir-akhir nih banyak cerita pasal Zafuan dan Zaquan kan. Korang perasan tak ada ketidaksamaan di situ. Bukan ke sepatutnya sorang bahagia sorang lagi pun patut bahagia? Yelah, kembar kan. So, perasaan nak bahagia sama-sama itu patut ada. eh, silap sori ler. Tapi saya rasa kesian dengan pasanga kembar nih.

Jom kita singkap apa yang mereka lalui sekarang.

Zaquan Adha---> Telah berkahwin dengan Ayu Raudhah dengan besar-besaran. Sampai macam leh dapat title wedding of the year jek. huh. Lepas tuh kalau korang perasan Zaquan Adha melebar senyum bila dah nikah dengan Ayu Raudhah. ehem-ehem. Contoh macam gambar kat bawah nih.

ayu zaquan
kredit: beautiful Nara

Bahagia aje kan? So sweet. Tapi serious, saya pun suka tengok pasangan Aidil Zafuan dengan Rita Rudaini. Dorang pun shuweet jugak.


rita rudaini
kredit: Beautiful Nara


Aidil Zafuan---> Telah berkahwin dengan aktres Rita Rudaini. Sedang mengalami krisis rumah tangga. Adeh. Tak sanggup nak baca kisah-kisah dorang. Bukan sepatutnya dorang tengah sibuk jaga anak dorang. Then sekarang lak Rita Rudaini tengah pregnant. Sepatutnya (eh, banyaknya patut) tengah bertambah-tambah bahagia. huh.

Krisis dorang just perkahwinan yang tak direstui oleh pihak keluarga lelaki. Kenapa benda nih berlaku? Saya rasa la kan. Family belah lelaki dah awal-awal tak restui sejak Zafuan kenal dan kawan dengan Rita lagi. Tu yang dorang cabut pergi kahwin lari. Andaian aje.



Kesian tengok pasangan Zafuan dan Rita. Masih ada jalan penyelesaian bukan?

Rita Rudaini tuh cantik apa? Walaupun dia janda tapi dia tetap mantain cantik. owh, mesti ada silap yang kadang kita tak tahu sampai hubungan dorang tak direstui.



Selingan--->Setiap hubungan memang perlu restu orang tua. Tapi kalau orang tua tak restu, then kita beria-ia nak sangat-sangat. Bolehkan kalau kita berusaha tambat hati mak mertua dan bapak mertua kita sampai kita boleh buat mereka restu hubungan kita. Sampai kita boleh buat mereka percaya yang kita boleh jaga makan minum anak lelaki dia nanti bila anak lelaki dia dalam jagaan kita. psssssst. Itulah yang saya buat. Alhamdulillah hubungan kami dah direstui kedua-dua belah pihak. Malah mereka tak sabar-sabar nak tengok kami bersatu. Doakan kami!


GigaBite:: Sedang bahagia! lalalala~

1 comment:

CikComel said...

sokonng. .!! tapi 99 percent jer. . hehe. .nway peminat tegar aidil. . 1 % tu protes jeles r tuh. .hihi

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers