Dear Readers~~


~WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY~



Monday, January 24, 2011

MAMAT, the follower!

Assalamualaikum wbt.


Eh ada ke follower saya nama MAMAT?? Kalo ade sila angkat keyboard. uwahahaha.

Okey, okey. Macam nih cerita dia. Once upon a day, saya pergi berjalan-jalan. Tak da nak buat apa-apa di rumah jadik saya lebih prefer window shopping (bahasa sangat tunggang langgang kerana dah lama tak menulis.) Saya telah menyinggah (sekam la pulak) ke kedai tettt (eh, sebab tak mahu reveal nama kedai or sebab lupa?), sebab rasa macam nak cari sesuatu.

So, with the blurr face sebab tak tahu nak beli apa tapi rasa nak cari benda, masuk lah kedai tuh. Sambil berjalan meninjau-ninjau semua barang yang ada kat kedai tuh. At the same time seolah-olah bercakap dengan diri sendiri. "Perlu ke tak benda nih?".

Sedang dok sedap-sedap belek-belek barang. (asal banyak ayat berganda?) rasa macam ada orang perhatikan. Buat buduh jek lah. Teruskan melangkah. Terasa seolah-olah ada yang mengikut. Ish. Pehal plak nih. Buat muka buduh dan toleh belakang. Seorang MAMAT, pekerja di situ mungkin. Tersengih. Tak balas pun senyum dia. Sebab rasa macam annoying jek. OMG!! Dia membontot ke mana saja saya pergi. Rimas! Itu jek yang mampu saya ungkap.


Then, kebetulan ternampak bakul letak shower things. Terus capai dan belek-belek untuk cari harga. Mana harga nih? Sambil tuh muka sangat confius. "Ye, awak cari apa?" Adeh. Sibuk! Sibuk! Menyibuk aje. Terus jawab "tak pe-tak pe". Bila dah dapat tahu harga dia terus pergi kaunter bayar. Rimas nak duk lelama dalam kedai tuh. Abis semua dia perhatikan apa yang saya buat. hohoho.


GigaBite:: Saya dan pengulam jantung tak suka masuk kedai yang ada orang suka membontoti kami. macam kami tak ada duit aja. If kami perlukan pape pun kami akan panggil per!. Argh.

No comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
PitaPata Cat tickers